Kókuszgolyó, a békebeli, anyám ezeréves receptje vegán üzemmódban

2016. december 13. - ginavega

Mindig is szerettem a kókuszgolyót, mert egyszerű, sütés nélküli és mindenki szereti. Ma eljött a barátnőm hozzánk és együtt gyurmáztunk a golyókkal, jó móka volt, meg sok pepecselés....

Hozzávalók:

- 2 csomag VEGANZ sima keksz (Butterkeks van ráírva) de lehet más márkájú vegán háztartási keksz féle (400-500 g összesen)
- 100g  margarin vagy Alsan vaj (puha)
- 3 ek kókuszvirágcukor
- 4 ek nyírfacukor
- csipet vanília, csipet só
- 200 g dióféle (mogyoró, dió, vagy mandula, én a mogyorót választottam, ettől picit ferrerosabb íze lesz)
- 2 ek kókuszreszelék
- 2 púpos ek kakaó (sima cukormentes)
- 2 ek rum (elhagyható, én nem raktam bele a kislányom miatt)
- növényi tej, amennyit felvesz, hogy jó gyúrnivaló állaga legyen

+ kókuszreszelék, amiben meghempergetem a golyókat

1. A kekszet egy nagyteljesítményű mixerben összedarálom.
2. Összedolgozom sorrendben a hozzávalókat, vigyázok hogy ne túl sok növényi tejet adjak hozzá mert akkor folyós lesz és az baj!! 5-10 percre állni hagyom. Utána szépen megforgatom a kókuszreszelékben és kész.  ( Én ezt a receptet szintén a Thermomixben csináltam, ezért akinek van, annak a 2-es pontnál 20 sec/ 4-es fokozat)

Nagyon finom és gyerekkorom kedvenc csemegéjét szeretettel ajánlom nektek!

20161213_161816.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ginavega.blog.hu/api/trackback/id/tr8012046409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása