Bemutatkozás

2016. március 07. - ginavega

lissabon_254b.jpgSziasztok!

Gina vagyok és Ausztriában élek, 2012 óta elkötelezett vegetáriánus, vegán és nyerskoszt-kedvelő.

Kezdődött azzal, hogy elolvastam egy könyvet, aztán leadtam 10 kg-t és rengeteget profitáltam abból, hogy ezt az életmódot elkezdtem követni.

Aztán először vásároltam pár német vega szakácskönyvet és próbáltam átállni erre az életmódra. Később következtek a receptvideók és blogok amiket követni kezdtem. Beszereztem az ehhez szükséges konyhai gépeket és próbáltam saját magam is kreálni pár finomságot.

Tehát, ha gyakran megkérdezed magadtól:

  • Hogy tudnék egyszerű tippekkel, receptekkel még több zöldséget és gyümölcsöt az étrendembe „becsempészni“?
  • Hogy tudnám az életemet lépésről lépésre egészségesebbé tenni?
  • Hogyan szabadulhatok meg a gyorskajáktól, készételektől és ipari élelmiszerektől?

Akkor jó helyen vagy!!!

A célom az, hogy mindenki aki kezdő a vega életmódban vagy csak érdeklődik iránta, információt, tippeket, tapasztalatokat szerezzen, illetve a saját tapasztalatait megossza velem és a többiekkel. Mindent szeretettel és odafigyeléssel készítettem, de néha persze előfordulhatnak hibák, azt jelezzétek mindenképp. Ami a blogot illeti, ez egy kis kezdetleges hobbiblog, ami a rajongásomat a növényi alapú étrend iránt kifejezi. Remélem nektek is annyi örömetek lesz benne mint nekem... #loveandpeace #govegan

Ha szeretnél még több információt, akkor megtalálsz a Youtube-on, Facebook-on illetve írhatsz nekem e-mailen:

ginavegahu@gmail.com
Facebook oldal
YouTube csatorna

Nem marad más, mint a szórakozás!!! Jó nézelődést az oldalamon, minden kérdésre, kérésre természetesen szívesen válaszolok <3

Bemutatkozó videó: 

Boldogan vegán :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ginavega.blog.hu/api/trackback/id/tr188450324
süti beállítások módosítása