Vegathermomix9: Rakott cukkinis krumpli igény szerint currys ketchuppal - vegán

2017. március 03. - ginavega

Régen nem írtam pedig rengeteg jó kaját meg sütit csináltam, meg kimaradt a jelentésem is a Veganmaniáról, jön, ígérem, de annyi minden történt, hogy a motivációm a zoknimban hagytam.... Aztán beraktam Katy Perry szupi zenéjét és mehetett a kajagyártás!!!!
Szóval a mai nap keresgéltem valami gyorsat finomat és találtam egy tök jó thermomix receptet, az egész rittyentés nem került 30 percbe (sütés +30 perc), még egy 10 perces keksz is belefért Jónás Mónitól. 

Hozzávalók: 
- 500 g nyers krumpli
- 1 kisebb cukkini
- 1 nagy fej hagyma
- 150 g szójajoghurt / szójakrém
- 240 g liszt
- 1 cs. sütőpor
- 1 kk só
- 125 g tofu (a sparosnak pont a fele)
-  pici bors
- víz
- 2 ek csicseriborsóliszt

1. Csicseriborsólisztet 3 ek vízzel krémesre összekeverem. 

2. Krumplit, hagymát és cukkinit összevágom nagyobb kockákra, thermomixedénybe teszem és 10 sec/4 fokozaton felaprikolom. (Akinek nincs Thermomix-e az apró kockákra vágja a krumplit, hagymát és cukkinit, vagy valami kis mixerbe alacsony fokozaton darabolja fel)

3. A többi összetevőt hozzáadom + a csicserikrémet 2 perc/3 fokozaton összekeverem. (Illetve Thermomix nélkül mindent egy tálba szépen összekeverek)

4. Kókuszolajjal kikent üvegtálba tettem a masszát, és 200°C fokon 30 perc alatt megsütöm. 

5. Curry ketchuppal egyenesen függővé tesz!!! 

rakottcukkinikrumpli.jpg

 

Ja és hogy hol van Katy Perry??? Nyomassátok rendesen a táncot!!!

Turn it up, it's your favorite song
Dance, dance, dance to the distortion
Come on, turn it up, keep it on repeat
Stumbling around like a wasted zombie
Yeah, we think we're free
Drink, this one is on me
We're all chained to the rhythm
To the rhythm
To the rhythm

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ginavega.blog.hu/api/trackback/id/tr8112309773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása