Nyers vegán csoki csokoládé vagyis Csoki Júing bemutatkozása csakis a csokis....

2016. április 08. - ginavega

Sok sok csokireceptet kipróbáltam már a simától a raffaello, ferroro és egyéb variációig. Volt olyan ami eritrittel volt,  sima kókuszzsírral, és volt olyan ami kakaóvajjal és más édesítőszerrel. Ezt a fajtát Markus Rothkranztól tanultam, ha beírjátok a youtube-ba, hogy Raw Chocolat akkor 2.iknak vagy 3.iknak bukkan fel... mondjuk én picit továbbfejlesztettem, mert keverem a kakaóvajjal ami sokkal sejmesebbé teszi a csokit és puffasztott amarantot is teszek bele ami még finomabbá teszi, ja és pár kanál chai fűszert is beleszórtam mert azt mindenbe teszem mert szeretem.... Tehát,mi is kell hozzá:

125 g kakaó (egy teljes csomag)
50 g karobpor
100 g kakaóvaj
50 g kókuszzsír
50 g nyírfaszirup
50 g mandulavaj vagy kesuvaj
1 késhegynyi vanília
Esetleg még:
puffasztott amarant
chai fűszer (vagy chai szirup amit a blogomban már leírtam)

http://ginavega.blog.hu/2016/03/15/ismeritek_a_chai-t_nem_az_orosz_teara_gondolok_----_chai_latte

A kakaóvajat és a kókuszzsírt megolvasztom. A kakaót, karobport, nyírfaszirupot, mandulavajat, vaníliát az olvasztott vajjal és zsírral összekeverem, a legvégén rakom bele az amarantot és chait. Szilikon vagy papír konfektformába öntöm és berakom a fagyasztóba. (Kb 1 óra múlva már eheted is)

 20160407_090430.jpg20160408_123349.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ginavega.blog.hu/api/trackback/id/tr828579452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása