Az első vega utazás bejegyzés: MÜNCHEN

2016. április 11. - ginavega

Tavaly volt a 10. házassági évfordulónk és mint minden évben megünnepeltünk ezt is Münchenben. Elég pocsék időjárás volt, de rengeteg programunk volt. Elsősorban a Veggie World kiállítás miatt jöttünk ide. Szuper termékbemutatók, kóstolások, előadások, könyvek stb... az egész hosszúhétvége a vega jegyében telt el...A hotelunk nagyon tuti volt (NH Hotel) és a 3 nap alatt 2 éttermet látogattunk meg. Az egyik a Tian München (igazi arisztokrata étterem luxus árakkal, München egyik legexluzívabb vega étterme)
Egy 3 fogásos menüt rendeltünk, ami először szuper kevésnek tűnt, csak a végén tudtam elmondani, hogy tulajdonképpen tök jóllaktam. Minden tökéletes volt, a desszert az meg kimondottan mennyei... (Olyan érzésem volt mint a Disney Lecsó filmjében amikor a kis patkány beleharap a sajtba és apró tüzijátékok jelennek meg előtte)
Hát ez az étterem az, ami élményt ad... 

tianmunchen1.jpgtianmunchen2.jpgtianmunchen3.jpg

(képek: az internetről, ill. Trip Advisor)

A másik étterem volt az, ami a kispolgári vegáknak a "degeszre zabálom magam" élményt nyújtotta. Aki München fele tart, annak ez az étterem az utazás csúcspontja lesz. Ignaz Café-nak hívják a helyet és az első nap csak úgy bejöttünk ide, az interneten találtam ezt a helyet... Normál esetben foglalni kell mert írd és mond összesen 8-9 asztaluk van!!!! Ez egy kis ékszerládikó a vega szerelmeseinek, apró kis terem pici asztalokkal és nagy menüválaszték svédasztalos formában... azt ettünk amit akartunk, természetesen mindent kipróbáltunk!!
Ez nem csak egy kis étterem/kávézó egyben hanem egy cukrászdaüzlet is, vagyis van vega péksüti és torták, meg sütemények minden változatban. Amit megismertem itt az a zöld alga... degeszre ettem magam algával, annyira finom volt, hogy nem tudtam leállni vele...
A férjem egy fokhagymás gnocchit evett valami érdekes növényi cuccal már nem tudom.... én meg válogattam a svédasztalosból. 
Ide mindenképpen menjetek el, árban is megfizethető és nagyon finom.

http://www.ignaz-cafe.de/cms/

ignaz1.jpgignaz3.jpgignaz2.jpgignaz4.jpg

(fotók az internetről)

A bejegyzés trackback címe:

https://ginavega.blog.hu/api/trackback/id/tr108583462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása