Bemutatom új edzőtársamat a konyhában : Thermomix

2016. augusztus 04. - ginavega

és itt van a meglepiiiii: Thermomix on the board!!!

A mixeres cikkemben egyszer már megemlítettem a Thermomixet, de azóta megismerkedtünk egymással és egymásba szerettünk... holtomiglan holtodiglan....:DD

http://ginavega.blog.hu/2016/03/15/mixerek_avagy_milyen_mixer_kell_egy_vega_konyhajaba

Hogy is történt mindez, holott nálam a Vitamix volt a top!!
Részt vettem egy Thermomix bemutatón, ahol 4 féle kaját megfőztünk 1 óra alatt, azt hittem lehidalok, mindent ezzel a géppel megcsináltunk és a végén egy kis vizes mixeléssel ki is lett pucolva az edény....ezen az estén valami megmozdult bennem és azon kattogtam, hogy vajon, megérné nekem egy ilyen gép... Nagyon drága, viszont volt lehetőségem részletfizetésre és ezt választottam, mert mindenképp meg akartam venni.. (főnöki, ala férj jóváhagyással) Csináltam én is egy termékbemutatót nálunk és meg kell hogy mondjam, mindenkit lenyűgözött...Csakis akkor érdemes ilyen gépet venni, ha a következő kérdésekre igennel válaszolsz:

- Nincs időm főzni??

- Szeretnék egészséges ételeket főzni, de csakis egyszerű receptekkel??

- Nem tudok főzni, ezért jó lenne, ha akkor is finom és egészséges ételeket tudnék csinálni, ha hót béna vagyok a főzéshez???

- Sokszor főzök különbözö ételeket, de van amikor elrontom és a drága étel a kukában landol, na ezt szeretném kikerülni...

- Szeretnék többet sütni sütiket meg tortákat, de nem merek hozzáfogni mert egyrészt túl bonyolult, másrészt nem biztos hogy sikerül, meg egyébként is utálok pepecselni....

Hát ha sok az igen, akkor egy ilyen gép az tuti megoldás...Nos, lássuk mi a különbség a 2 gépem között: Thermomix vs.Vitamix:
 A Vitamix a legjobb mixer, tehát nyersvegánoknak abszolút ezt ajánlom. A Thermomix meg egy komplex konyhagép ami mindent tud... főzni, darálni, párolni, mixelni, lemérni, stb... lehet chippel dolgozni vagy anélkül (ezt a videóban elmagyarázom...)

Azért mutatom be ezt a gépet mindenféle reklám meg céges támogatás nélkül, mert egyszerűen hihetetlenül meggyőzött, hogy egy gép ennyi mindent tud, extra más gépek és különböző edények nélkül... vagyis amikor ebben főzök, akkor gyakorlatilag a tűzhelyet nem kapcsolom abszolút be. A főzés végén, csak a mixeredényt kell elmosnom és kész... Nem ég az étel le, nem kell extra mérleget használni hozzá, mert benne van a gépben, a hozzávalókat mert mindent kiír a display. Nem lehet elrontani vele a kaját, minden amit a Vitamix tud, tudja a Thermomix is, csak mellé megfőzi a kaját neked, jelez ha kész van, nem kell napestig a tűzhely mellett álldogálni...

Az interneten tudtok infokat szerezni erről a gépről... 

És miért volt fontos hogy bemutassam ezt a konyhagépet? Mert rengeteg Vega-Thermomixes receptet fogunk együtt csinálni és szeretném, ha picit betekintést nyernétek az én kis Vega világomba Thermivel :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ginavega.blog.hu/api/trackback/id/tr58945484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása