Ebédmeglepetés csak vegánoknak ;)

2016. augusztus 04. - ginavega

Tegnap egyedül voltam otthon mert a férjem nem jött haza meg egyébként is a vásárlás nagy közepén voltam, úgyhogy bementem a bioboltba és ott ebédeltem valami nagyon finomat!!!

Almás zellerkrémleves utána vegyes zöldségsaláta

Nem is tudtam hogy a zeller meg az alma ennyire jól passzol egymáshoz. Hatalmas élmény volt úgyhogy muszáj lesz megcsinálnom, természetesen vegán verzióban, mint ahogy a képen is van ;)

20160803_120735.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ginavega.blog.hu/api/trackback/id/tr328944702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása