Csokis keksz - Choco cookies - vegán a legszuperebb!!!!! (gluténmentes)

2016. szeptember 14. - ginavega

Szeretem a kekszeket, ennyi elég ahhoz hogy minden héten süssek valami kis finomságot. Ez a keksz az egyik legfinomabb gluténmentes kekszrecept amit eddig csináltam. Omlós és puha és nagyszerűek az ízek benne... lehet ám variálni mogyóróval, dióval esetleg cranberry-vel.  

Összetevök:

100 g zabpehely (gluténmentes)
100 g cirokliszt (ez az a liszt ami minden gluténmentes sütit álomfinomra készít)
1 tk borkősütőpor (vagy sima gluténmentes)
150 g kókuszvirágcukor (vagy ha spórolni akarsz a cukival mert drága akkor juharsziruppal felesben)
100 g kókuszolaj v kókuszzsír
1 dl tejszín (én az egész szójatejszínt beleraktam 2 dl... nem baj...)
1 ek kakaó
csipet vanília, csipet só
díszíteni: vegán csokival ill. kesudióval

180° C fokra 8 percre raktam....

Kis kekszformákkal kiszaggatni...

20160825_153245.jpg

(hálás köszönet érte Jónás Móninak)

A bejegyzés trackback címe:

https://ginavega.blog.hu/api/trackback/id/tr911704821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása