1. Nyers és vegán picknick Waidhofenben (Ausztria)

2016. október 02. - ginavega

Szeptember 25-én kiválasztottuk a legszebb és legmelegebb őszi napot itt Ausztriában és megszerveztünk az 1. Nyers és Vegán picknicket Waidhofenben (mellettünk lévő kisváros). Nem csináltam még soha ilyet, és nem is tudtam hogy milyen fogadtatás lesz ezért csináltattam egy pár plakátot, meghirdettem az összes itteni vegán csoportban és hát vártam.... 

Egy gyönyörű kalandpark zártkerjében volt a picknick vegán tiramisut és apró datolyagolyókat csináltam. Merthát egy picknicknek az a lényege, hogy mindenki hoz magával valami kis harapnivalót, amit megoszt a másikkal. Martin egy cukkinisalátát hozott egy szenzációs finom dresszinggel (szárított paradicsomból volt, rengeteg fűszerrel, de pontosan sajnos nem tudom) Renate egy cukkinikrémet hozott amit kenyérre kell kenni, Alfons egy saját kézzel készített Bolognese krémet (erről van is kép) hajdinakenyérrel, Evelyn egy nagyszerű salátát hozott avokádós dresszinggel, Bernd pedig rengeteg mindent hozott fel sem tudom sorolni, ami újdonság volt nekem az algák (spirulina) meg egy másik ami erjesztett alga volt, az nem ízlett...
Cracker és rengeteg gyógynövény!!! De meséljenek a képek!!!

A buxusok leánykái:

img-20160925-wa0030.jpg

 

Alfons csodakrémje + Evy csodasalátájaimg-20160925-wa0029.jpg

Gina datolyagolyói:

img-20160925-wa0028.jpg

Martin keveri a fincsi nyerssalátát

img-20160925-wa0026.jpg

Renate virágos cukkinikrémje:

img-20160925-wa0025.jpg

Bernd "füvezik" éppen :DDD

img-20160925-wa0024.jpg

img-20160925-wa0020.jpg

Ez volt a legeslegtutibb!!! Amikor a tapasztalatainkat megosztottuk és rengeteget tanultunk a másiktól!!!

img-20160925-wa0019.jpg

A bizalom és a mezítlábasok köre!!! Bernd és Alfons már évek óta mezítlábas!! Ìrd és mondd, mindenhová mezítláb járnak!!! Télen is!!! Bernd rendezett egy veggie találkozót és ez még tavasz elején, baromi hideg volt erre megjelent mezítláb az étteremben és egész éjjel mezítláb volt. Én lefagytam volna tetőtöl talpig,  de Alfons azt mondta, hogy neki ez a méregtelenítés egyik leghatékonyabb formája...

img-20160925-wa0018.jpg

Saláták finom sora

img-20160925-wa0017.jpg

A következö picknickünk csak nyerskoszt témában lesz, ezért minden nyerskosztkedvelőt szeretettel várunk... Időpont valószínüleg tavasszal lesz!!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://ginavega.blog.hu/api/trackback/id/tr8711760807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása